باربری در بابل | خدمات جامع اثاث کشی و نیسان بار | 01135373071

باربری در بابل | اثاث کشی در بابل | نیسان بار در بابل | شماره تلفن

مقدمه

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی باربری مازندران. خوشحالیم که با معرفی خدمات جامع باربری در بابل در خدمت شما عزیزان هستیم. امیدواریم تا پایان این مقاله را مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی را از این مقاله جامع کسب نمایید.

همانطور که مستحضر هستید، بابلسر یکی از شهرهای زیبا و قدیمی در نوار ساحلی دریای خزر در استان مازندران است. موارد متعددی این شهر را به یکی از مهمترین و زیباترین شهرهای توریستی شمال کشور تبدیل کرده. مواردی مانند ساحل زیبا و پاکیزه، رودخانه بزرگ بابلرود که در این شهر به دریا میریزد، نزدیکی به جنگل، فضای جنگل ساحلی میرود و بسیاری دلایل دیگر که در این مجال نمی‌گنجد.

همچنین شهر بابلسر به عنوان یک شهر توریستی برجسته در مازندران، ساکنین دائمی زیادی نیز دارد و بیش از 100 هزار نفر جمعیت را در خود به صورت دائمی جای داده است. به همین دلیل شرکت باربری مازندران به ارائه خدمات تخصصی باربری در بابلسر میپردازد.

شماره تلفن باربری در بابل

در این بخش می‌توانید شماره تماس تلفنی با مجموعه باربری مازندران جهت دریافت خدمات باربری در بابل را مشاهده بفرمایید.

خط همراه 09117422232
خط ثابت 01135373300
01135373071
01135373072
01135373668
01132373674
01132375603
01135377070
شماره تلفن باربری در بابل | شماره همراه و خط ثابت شماره تلفن تماس باربری بابل

خدمات جامع باربری در بابل

شرکت آرمان بار کاسپین به عنوان برترین شرکت باربری در مازندران و با داشتن کادر انسانی متخصص و مجرب و همچنین بهره‌گیری از بزرگترین ناوگان خودروهای مخصوص باربری اعم از انواع کامیون، کامیونت مخصوص، ایسوزوهای باری، نیسان بار، وانت بار، تریلی و کلیه خودروهای مسقف و غیرمسقف، توانایی پاسخگویی به انواع نیازهای مشتریان را داراست.

از همین رو، شرکت باربری آرمان بار به ارائه انواع خدمات باربری در بابل میپردازد. هر یک از این خدمات مشخصه ها و توضیحات مختص به خود را دارند که در ادامه به بررسی یک به یک آنها خواهیم پرداخت.

خدمات اثاث کشی در بابل (حمل اثاثیه منزل)

یکی از خدمات تخصصی باربری بابل، ارائه کلیه خدمات اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل در شهر بابل است. شاید در زمانهای گذشته، انسانها به راحتی و سهولت خانه و اثاثیه خود را جابجا می‌کردند اما در جهان امروز ما این کار بدون کمک افراد متخصص و تجهیزات تخصصی قابل انجام نیست.

باربری در بابل مانند هر شهر دیگری در استان مازندران خصایص و شرایط خود را دارد. امروزه لوازم بسیار سنگینی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال دوقلو در خانه اکثر افراد پیدا می‌شود که حمل و جابجایی آنها نیاز به مهارت و قدرت زیادی دارد.

حتی لوازم سنگین تری مانند گاوصندوق، پیانو، میزها و لوازم تزئیناتی فاخر نیز در خانه بسیاری از مردم عزیز وجود دارد که جابجایی آنها نیاز به تخصص بالا و تجربه دارد. همچنین جایگذاری آنها در خودرو نیز نیازمند تجربه و آموزشهای

شرکت باربری مازندران 0 تا 100 خدمات اثاث کشی در بابل را با بالاترین حد کیفیت و نازلترین قیمتها ارائه میدهد. شما عزیزان می‌توانید از بسته بندی و جابجایی لوازم منزل تا انتقال و بارگیری، همچنین تخلیه بار در مقصد و حتی چینش مجدد لوازم و اثاثیه منزل خود را به شرکت باربری آرمان بار کاسپین بسپارید.

یکی از دلایل خاص بودن خدمات اثاث کشی در بابل توسط باربری مازندران، سراسری بودن این خدمات است. بدین معنی که فرقی نمی‌کند شما برای اثاث کشی درون شهر بابل و یا بین شهری و حتی خارج استانی با ما تماس بگیرید. شرکت باربری مازندران لوازم و وسایل شما را در سراسر ایران جابجا کرده و در محل مورد نظر به شما تحویل می‌دهد.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد نحوه انجام کارها و قیمتهای دقیق میتوانید با شماره همراه 09117422232 و همچنین خط ثابت 35373071-011 تماس حاصل نمایید.

باربری در بابل | باربری بابل | اثاث کشی در بابل | حمل اثاثیه منزل
باربری در بابل | باربری بابل | اثاث کشی در بابل | حمل اثاثیه منزل

خدمات نیسان بار در بابل

در شهرهای کوچک و متوسطی مانند بابل، بخش بزرگی از بارها به صورت خرده بار و در حجم های کوچک و متوسط است که حمل و نقل آنها توسط تریلی، کامیون و کامیونت ها بصرفه و معقول نیست . به همین جهت بخش بزرگی از حمل و نقل در بابل توسط نیسان بار ها انجام می‌گیرد.

از همین روی، خدمات نیسان بار در بابل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. میزان بسیار بالایی از جابجایی ها به شکل درون شهری و برون شهری میتواند توسط نیسان در بابل انجام گیرد. توانایی حمل بار تا 3 تن و همچنین قدرتمند بودن موتور و ساختار بدنه نیسان به این خودرو اجازه میدهد در بسیاری از مسیرها توانایی عملیاتی و جابجایی بار داشته باشد.

از جمله دیگر ویژگی های خدمات نیسان بار شرکت آرمان بار، سراسری بودن این خدمات است. شما می‌توانید جهت ارسال بار و لوازم خود به سراسر کشور، از نواگان بزرگ نیسان بار شرکت باربری مازندران کمک بگیرید.

در ناوگان بزرگ شرکت آرمان بار، انواع خودروهای نیسان و وانت سر پوشیده، سر باز و یخچال دار وجود دارند و آماده ارسال بار و لوازم شما از بابل  به تمام نقاط شهر و کشور هستند.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد نحوه انجام کارها و قیمتهای دقیق میتوانید با شماره همراه 09117422232 و همچنین خط ثابت 35373071-011 تماس حاصل نمایید.

خدمات تخصصی باربری در بابل

همانطور که می‌دانید، برای جابجایی بار در مقادیر زیاد و نتاژ بالا، لازم است خودروهای تخصصی و مناسب همان بار مورد استفاده قرار بگیرد. چنانچه به انتقال بار در مقادیر و وزن زیاد در سطح شهر و یا سراسر کشور داشته باشید، شرکت باربری مازندران این کار را برای شما انجام خواهد داد.

ناوگان خودرویی شرکت باربری مازندران (آرمان بار کاسپین) با داشتن انواع خودروهای سنگین و ترابری از جمله انواع تریلی، کامیون، تک، جفت، کامیونت و ایسوزو در شهر بابل ، آماده ارائه خدمات به شرکتها و اشخاص مختلف در سطح شهر بابل است.

شرکت آرمان بار با پوشش سراسری خدمات باربری و لجستیکی، بارها و لوازم شما را سراسر کشور حمل خواهد کرد و در محل مورد نظر شما به شما تحویل خواهد داد. ما با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده، و همچنین تست و بروزرسانی دائمی ناوگان باربری خود، به شما اطمینان میدهیم که بار و لوازم مورد نظر شما را در سلامت کامل و در سریع ترین زمان ممکن در مقصد مورد نظر به شما تحویل دهیم

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد نحوه انجام کارها و قیمتهای دقیق میتوانید با شماره همراه 09117422232 و همچنین خط ثابت 35373071-011 تماس حاصل نمایید.

چرا ما بهترین شرکت باربری در بابل هستیم؟

شرکت آرمان بار کاسپین با بیش از 25 سال تجربه در حوزه باربری و اسباب کشی منزل در بابل ، همیشه یکی با کیفیت ترین خدمات باربری در بابل را به مشتریان خود ارائه داده است. سرویس هایی ویژه جهت حمل تخصصی اثاثیه منزل در بابل مانند حمل مبلمان در بابل با بهره مندی از خودروهای مسقف و پرسنل آموزش دیده جهت باربری در بابل یکی از ده ها مزیت شرکت باربری آرمان بار است.

همچنین جهت عملیات اثاث کشی در بابل ، ما از کامیون های مخصوص حمل اثاثیه و پرسنل مجرب و آموزش دیده بهره میبریم. همچنین با ارائه بارنامه و بیمه نامه باربری، دیگه خیالتون از بابت همه چیز راحت خواهد بود. یکی دیگر از مزیت های ما، آنلاین بودن پیگیری مراحل از صفر تا صد مراحل اثاث کشی و باربری در شرکت ماست. همچنین با در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی در حفظ لوازم منزل مشتریان عزیز، خسارات به لوازم را به حداقل ممکن میرساند. حال، به شاید بپرسید که چرا باید از بین تمامی شرکتها، شرکت آرمان بار را برای اثاث کشی و باربری در بابل انتخاب کنید. پاسخ ما این است.

1 . کادر آموزش دیده و مجرب

شرکت آرمان بار کاسپین با در اختیار داشتن کادری مجرب و آموزش دیده جهت اثاث کشی و باربری در بابل ، آماده ارائه خدمات متنوع به شما عزیزان است. پرسنل شرکت آرمان بار قبل از ورود به پروسه های کاری، ابتدا آموزش های تخصصی را پشت سر می گذارند و دقیق ترین آموزش ها را نزد مجرب ترین کارشناسان این حوزه می بینند.

در واقع پرسنل شرکت آرمان بار، سالهاست که در حوزه اثاث کشی و باربری در بابل ، به ارائه خدماتی متنوع پرداخته اند و تجارب سرشاری را در این بخش اندوخته اند. به همین جهت پرسنل شرکت آرمان بار در تمامی مراحل با تجربیاتی که دارند، از آسیب رسیدن به وسایل و لوازم جلوگیری میکنند. به همین جهت خیال کارفرما از سلامت وسایل و حسن عمل کارگران راحت خواهد بود.

پرسنل آرمان بار برای تمامی مراحل باربری و اثاث کشی مانند بسته بندی، جابجایی انواع بار و وسایل، نحوه چینش در انواع خودرو های باری، تخلیه انواع بار و سایر موارد مورد نیاز جهت اثاث کشی و باربری در بابل آموزشهای تخصصی و ویژه ای را پشت سر میگذارند.

همچنین پرسنل از لحاظ شرایط رفتاری و برخورد با مشتری دائما مورد نظارت قرار میگیرند و توجه ویژه ای به اجرای درخواست های کارفرما دارند. پرسنل شرکت آرمان بار موظف هستند به صورت منظم و دوره ای در کلاسهای اکرام کارفرما شرکت کنند و از لحاظ ذهنی و روانی دائما غربال میشوند.

باربری در بابل | باربری بابل | اثاث کشی در بابل | حمل اثاثیه منزل
باربری در بابل | باربری بابل | اثاث کشی در بابل | حمل اثاثیه منزل

2 . مشاوره پیش از قرارداد

از دیگر خدمت ما به مشتریان عزیز شرکت آرمان بار، خدمات مشاوره پیش از قرارداد است. چرا این خدمات مهم و ضروریست؟

مشاوره پیش از قرارداد از جمله مهمترین خدماتیست که هر شرکت باربری باید به مشتریان خود ارائه کند. در واقع اگر میخواهید اثاث کشی و باربری در بابل خود را به شرکت آرمان بار بسپارید، ارائه مشاوره توسط مشاوران شرکت آرمان بار، شما را در تصمیم گیری درست در مورد نحوه همکاری با شرکت آرمان بار، راهنمایی خواهد کرد.

از جمله اینکه، برای حمل بار و اثاثیه شما، به چند کارگر نیاز است. تعداد زیاد کارگر می تواند در طی انجام کار موجب هرج و مرج شود و از طرفی اگر تعداد کارگران از آنچه مورد نیاز است کمتر باشد، باعث می شود که پروسه انجام جابجایی بار با کندی مواجه شود و سرعت کار شما کاهش یابد.

دیگر مورد که در خدمات مشاوره انجام اثاث کشی و باربری در بابل به شما ارائه میشود، موضوع زمان حرکت لوازم و وسایل و شروع فرایند اثاث کشی است. بررسی شرایط آب هوایی و همینطور ساعات ترافیک مسیر پیش رو، بهترین زمان باربری در بابل و بهترین مسیر را برای انتقال وسایل شما در اختیار شما میگذارند.

باربری در بابل | باربری بابل | کارگر اثاث کشی | اثاث کشی در بابل

باربری در بابل | باربری بابل | کارگر اثاث کشی | اثاث کشی در بابل

باربری در بابل | باربری بابل | کارگر اثاث کشی | اثاث کشی در بابل
باربری در بابل | باربری بابل | کارگر اثاث کشی | اثاث کشی در بابل

3 . سرعت در انجام کار

یقینا هیچ چیز به اندازه وقت و سرمایه شما برای ما اهمیت ندارد. وقت و زمان مشتری برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد. ذات کار اسباب کشی و باربری، سخت و زمان بر بودن آن است، حال فرض کنید که تعلل و کندی شرکت باربری نیز به آن افزوده شود. قطعا سختی کار دوچندان خواهد شد.

یکی از رسالت ها و مزیت های شرکت آرمان بار، ارزش قائل شدن برای وقت مشتریانش است. از اولین تماسی که شما با ما خواهید داشت، متوجه این سرعت عمل خواهید شد. در زمان تعیین شده و در راس ساعت اعلامی، در محل مقرر حاضر خواهیم بود. به علاوه اینکه تجربه بالای پرسنل شرکت آرمان بار کاسپین در امر اثاث کشی و باربری در بابل ، باعث میشود این سرعت با نهایت دقت همراه باشد. شرکت آرمان بار رکورد دار سرعت باربری در بابل است.

4 . خودرو های متنوع و استاندارد

از دیگر نکاتی که عامل تمایز و برتری شرکت ارمان بار نسبت به بسیاری از شرکتهای باربری در بابل و سایر شهرهای استان و کشور می گردد، تعداد زیاد خودروهای ناوگان حمل و نقل و تنوع بسیار زیاد خودرو های در دسترس این شرکت است.

شرکت آرمان بار دارای تعداد زیادی خودرو اعم از نیسان، وانت، خاور، کامیونهای تک و جفت و همچنین تریلی می باشد که همگی دارای انواع مسقف و غیر مسقف هستند. وجود این تنوع از خودرو و ادوات باربری بدین معناست که هیچگونه محدودیتی برای انتقال هیچ نوع باری برای ما وجود ندارد و شما می توانید برای انتقال هر نوع باری و در هر حجمی روی شرکت آرمان بار حساب ویژه ای باز کنید. باربری در بابل با مناسب ترین و استاندارد ترین خودرو ها انجام می شود.

موضوع دیگر در مورد خودروهای شرکت باربری آرمان بار، استاندارد بودن خودرو های این شرکت است و این موضوع یکی از ویژگی های جذاب این شرکت محسوب می شود. تمامی خودروهای شرکت آرمان بار پیش از انجام عملیات اثاث کشی و باربری در بابل ، به طور کامل چک می شود. هیچ خودرویی از دید ناظران شرکت پنهان نمی مانند. زیرا سلامت فنی خودرو، برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که خودرو فاقد سلامت فنی، ممکن است عملیات جابجایی را مختل کند و یا حتی سرمایه، جان و مال مشتریان را به خطر بی اندازد. ما جهت انجام هرچه بهتر و سریعتر عملیات اسباب کشی و باربری در بابل، همیشه مراقب سلامت بار شما هستیم.

5 . ارائه بارنامه به مشتری

از دیگر موارد که شرکت آرمان بار را در امر اثاث کشی و باربری در بابل از سایر شرکتها متمایز می کند، ارائه بارنامه رسمی و معتبر به مشتریان است. برای اینکه مزیت بارنامه و حساسیت آن را بشناسید، به شما در مورد بارنامه باربری توضیحاتی ارائه میدهیم.

بارنامه ها در واقع نوعی از اسناد حقوقیست. این سند در واقع لیستی از لوازمیست که توسط شرکت باربری از کارفرما تحویل گرفته می شود و تعهد به جابجایی سالم و صحیح آنها به مقصد را میدهد. در این سند اطلاعات بار از جمله مشخصات کالا یا اجناس و همچنین اطلاعات فرستنده و گیرنده ذکر می گردد.

در واقع نوعی رسید برای کالاست که اعلام می کند در صورت بروز مشکل یا آسیب برای کالا متقاضی می تواند به شرکت بیمه مراجعه کند و خسارت خود را دریافت کند. از این رو بارنامه ها یک سند معتبر از طرف شرکت باربری هستند و مشتری با اعتماد به این سندها می تواند با خیال راحت تری کالای خود را در اختیار شرکت باربری قرار دهد. این مزیت را شاید بتوان جز مزایای اصلی این شرکت دانست چرا که اعتباری دوطرفه برای شرکت ایجاد می کند.

6 . ارائه بیمه نامه

از دیگر مزیت های شرکت باربری آرمان بار کاسپین جهت باربری در بابل ، ارائه بیمه نامه های باربریست. اما برای اینکه بتوانید بهتر این مزیت را بشناسید، ابتدا باید بدانید که بیمه نامه باربری چیست؟ بیمه نامه باربری، به گفتار ساده تر، شکلی از قراداد سه طرفه است که بین شرکت باربری، شرکت بیمه و مشتری است.

بر اساس این قرارداد، شرکت بیمه با دریافت مبلغ کمی از مشتری، متعهد میگردد تا در صورتی که هر نوع آسیبی به هر یک از لوازم مورد نظر و درج شده در تعهدنامه وارد گردد، کلیه یا بخشی از خسارات را جبران نماید. اهمیت بیمه نامه باربری در این است که این موضوع باعث راحتی خیال بیشتر در شما خواهد شد. مطمئن باشید در صورت بروز هرگونه آسیب و خسارت، هزینه آن به شما بازگشت خواهد کرد. هرچند که این بیمه نامه صرفا جهت آرامش خیال شماست، زیرا پرسنل ما بسیار مجرب و کاربلد هستند و بیش از 98 درصد جابجایی های ما تا کنون بدون کوچکترین آسیب به لوازم انجام شده است.

7 . پوشش سراسر کشور

از دیگر مزیت های شرکت باربری آرمان بار، پوشش سراسری این شرکت در امر اثاث کشی و باربری در بابل است. فرقی نمی کند که بارها از بابل به کجای کشور منتقل می شوند، و یا بالعکس، فرقی نمیکند که بار شما از کدام شهر ایران باید به بابل منتقل شود، ما این کار را برای شما با تمام امتیازات و قدرت خود انجام می دهیم. چنانچه تمایل به جابجایی اثاثیه و باربری در بابل ، یا به طور بین شهری در استان مازندران مانند بابل، ساری، آمل،متل قو ، نوشهر،کلاردشت،کلارآباد ، رامسر و … دارید روی ما حساب کنید.

و یا حتی برای جابجایی بار بین شهرهای خارج از استان نیز ما تمام و کمال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. چنانچه قصد باربری از تهران به بابل ، یا اصفهان به بابل و یا سایر شهرهای ایران به بابل را دارید. ما تمام قد در کنار شما هستیم. کلیه خدمات باربری و اثاث کشی درون شهری و برون شهری توسط شرکت آرمان بار تحت پوشش قرار گرفته است.

باربری در بابل | باربری بابل | اثاث کشی در بابل | حمل اثاثیه منزل
باربری در بابل | باربری بابل | اثاث کشی در بابل | حمل اثاثیه منزل

8 . صفر تا صد کار با ما

چنانچه قصد اثاث کشی و باربری در بابل یا از بابل به سایر شهرها و بالعکس را دارید، شرکت آرمان بار صفر تا صد کار را برای شما انجام می دهد. وقتی میگوییم صفر تا صد کار، یعنی از بسته بندی لوازم تا جابجایی و جایگذاری بارها در ماشین مخصوص، انتقال درون شهری یا بیرون شهری آن، تخلیه در مقصد مورد نظر و همچنین چینش مجدد آنها در مقصد مورد نظر را برای شما انجام خواهیم داد. حتی لازم نیست یک لیوان آب را جابجا کنید.

باربری در بابل دارای شرایط خاصی است که ما با تجربیات و شناخت خود از شرایط موجود، همیشه بهترین خدمات را به مشتریان بومی و غیر بومی خود ارائه داده ایم و خوش نامی و آوازه این شرکت نیز به همین دلیل است.

9 . قیمت های اقتصادی

ما نیز مانند تمامی مردمان عزیز کشورمان ایران، شرایط سخت اقتصادی را با گوشت و پوست حس می کنیم و یقینا فشارهای اقتصادی موجود را درک می نماییم.

شرکت باربری آرمان در جهت همدردی با مردم و درک اوضاع و شرایط اقتصادی تمام تلاش خود را به کار می بندد تا بتواند پایین ترین هزینه های باربری را برای شما در نظر بگیرد. تمامی قیمت هایی که این شرکت برای خدمات خود در نظر می گیرد طبق تعرفه های رسمی باربری اعمال می شود که این تعرفه ها بر اساس تعداد کارگر، تعداد طبقات ساختمان، حجم بار، مسافتی که نیاز است تا مقصد طی شود، تعیین می شود. شما در اولین تماس با شرکت آرمان بار کاسپین می توانید هزینه نهایی را از مشاوران شرکت پرس و جو کنید. در این صورت است که می توانید انتخاب بهتری برای شرکت برگزیده خود انجام دهید.

خدمات باربری و اثاث کشی در تمام نقاط شهر بابل

خدمات باربری و اثاث کشی منزل در بابلسر، پوشش سراسری دارد و فرقی نمی‌کند شما در کجای شهر بابلسر باشید. تیم متخصص و محلی شرکت باربری مازندران، به خوبی به تمامی مناطق شهری و غیر شهری در بابلسر اشراف دارند.

این خدمات نه تنها در مناطق داخلی شهر بابلسر مانند نخست وزیری (ولیعصر)، سادات محله (چمران) شهرک ساحلی (شهرک قائم)، محبوبی، مولانا، قائمیه، همت آباد، مدائنی، فروغی (طالبی)، پشت شفا، پشت امامزاده، شریفی و بهشتی و حتی باغ فلاح و خیابان محمدزاده به همشهریان بابلسری ارائه میگردد.

بلکه در مناطق پیرامونی شهر مانند شهرک دریاکنار، شهرک خزرشهر، اوجاکسر، هادیشهر، اوکسر، میرود، کاله، باقرتنگه، عربخیل و افراتخت و همچنین بلوار نیروی هوایی نیز به همشهریان بابلسری خدمات دهی کاملی داریم.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد نحوه انجام کارها و قیمتهای دقیق میتوانید با شماره همراه 09117422232 و همچنین خط ثابت 35373071-011 تماس حاصل نمایید.

ما مرکز حمل تخصصی اثاثیه منزل در بابل هستیم:

برای اسباب کشی تخصصی در بابل شما می توانید با تلفن های شرکت ارمان بار جهت حمل اثاثیه منزل تماس بگیرید ما با ارائه بهترین خدمات اثاث کشی و باربری در بابل به روش اروپایی به شما همشهریان عزیز کمک می کنیم مزیت استفاده از خدمات حمل بار ما که در لیست بالا مشاهده کردید این است که در صورت بروز خسارت شما می توانید مبلغ خسارت وارد شده را از بیمه و یا باربری های تحت پوشش دریافت کنید

حمل و جابجایی انواع مبلمان اداری و خانگی، اثاثیه و جهیزیه عروس، کاری بسیار حساس و کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد.

شرکت آرمان بار کاسپین، با تخصص خود در زمینه جابجایی انواع بار و اثاثیه منزل، باربری در بابل را برای شما همشهریان عزیز آسان نموده است. ما با بهره مندی از پرسنلی مجرب و آموزش دیده جهت چینش صحیح بار و اثاثیه در کامیون، تریلی، نیسان و سایر خودروهای مناسب و تخصصی باربری و حمل اثاثیه منزل، تمامی وسایل را در پتو یا عایق های مخصوص می پیچند تا کمترین خسارتی به لوازم در حین حرکت وارد نشود.

حمل تخصصی انواع لوازم ورزشی مانند تردمیل و لوازم سنگین منزل مانند یخچال ساید بای ساید، انواع کولر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، گاوصندوق، پیانو و دیگر انواع لوازم سنگین و لوکس از جمله خدمات شرکت آرمان بار کاسپین در شهر بابل است.

همچنین باربری از شهر بابل به مقصد تهران،کرج ،قزوین، تبریز، ارومیه، اصفهان، شیراز، مشهد، ساری، اهواز، بندرعباس، کیش، قشم، عسلویه، زاهدان، زنجان، سمنان و دیگر شهرهای کشور، با بهره مندی از بهترین و مجهزترین خودروهای باربری و مناسب اثاث کشی.

خدمات اسباب کشی در بابل توسط باربری مازندران

هر یک از ما در قبال کارهایی که انجام می دهیم به واسطه شغلمان مسئولیت ها و وظایفی داریم.

که در ایجاد اعتبار و افزایش مشتری بسیار موثراست.

شرکت های باربری نیز در وظایفی به مراتب سنگین تر دارند.

چون لوازم و اثاثیه مردم دست آن ها سپرده می شود. و امین مردم هستند.

به همین جهت مسئولیت آن ها چه بسا سنگین تر و سخت تر از سایر شغل ها باشد.

از جمله وظایف اصلی شرکت باربری عبارت است از :

شفاف سازی در خصوص هزینه از همان ابتدای قرارداد

یک شرکت باربری موظفاست که با توجه به حجم بار، مسافت دو مکان مبدا و مقصد، تعداد طبقات، وزن وسایل و … هزینه باربری را به طور دقیق به مشتری ابلاغ کند.

تا مشتری در نهایت بتواند با توجه به شرایط مالی خود تصمیم گیری کند.

ارائه مشاوره در خصوص مناسب ترین موقعیت جابجایی

شما تجربه ای در خصوص زمان اسباب کشی در بابل یا شهر دیگر ندارید.

پس وظیفه شرکت است که روزها و ساعات پر ترافیک شهر شما را بداند و به شما ساعت و تایم دقیق بدهد.

اعزام ماشین مناسب با اثاثیه شما

هزینه حمل بار توسط نیسان و وانت کمتر از کامیون و کامیونت است.

از این رو بسیاری از شرکت ها بدون در نظر گرفتن حجم اثاثیه شما خودروهایی را اعزام می کنند که هزینه بالایی برای شما دارد.

شرکت باربری آرمان بار کاسپین با صراحت و دقت این مسائل را بررسی می کند.

ارائه خدمات جامع و کامل برای اسباب کشی

یک شرکت باربری تنها وظیفه ی حمل بار را ندارد.

کلیه خدمات از جمله بسته بندی، نظافت، حمل و نقل، وچیدمان را نیز باید بطور حرفه ای و تخصصی انجام دهد.

ارائه بیمه نامه و بارنامه

حمل صحیح و سلامت اثاثیه از وظایف اصلی شرکت باربری است.

اما باید همه احتمالات را در نظر گرفت.

اگر اتفاقی بیفتد یا وسیله ای آسیب ببیند، شرکت باید جبران خسارت کند.

ازین رو ارائه بیمه نامه بسیار امر مهمی است.

باربری در بابل | باربری بابل | اثاث کشی در بابل | حمل اثاثیه منزل
باربری در بابل | باربری بابل | اثاث کشی در بابل | حمل اثاثیه منزل

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با نیازهای باربری در بابل و همچنین خدمات شرکت آرمان بار کاسپین در ارائه خدمات اثاث کشی در بابل آشنا کنیم. البته شما می‌توانید با شماره گیری تلفن های تماس که خدمتتان ارائه می‌شود، پیش از دریافت خدمات باربری در بابل با پشتیبانی باربری بابل تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان متخصصین شرکت آمان بار بهره مند شوید.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد نحوه انجام کارها و قیمتهای دقیق میتوانید با شماره همراه 09117422232 و همچنین خط ثابت 35373071-011 تماس حاصل نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.