باربری در کلاردشت

خدمات باربری در کلاردشت | خدمات اثاث کشی در کلاردشت| خدمات اسباب کشی در کلاردشت

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی باربری مازندران. در این مقاله قصد داریم برای شما توضیح دهیم که چرا برای اثاث کشی و باربری در کلاردشت، بهتر است به ما اعتماد کنید. مزیت ما برای باربری در کلاردشت چیست؟ چه خدماتی باعث برتری ما نسبت با سایر همکاران ما میشود؟ و در آخر قیمت های ما چگونه ما را به مقرون بصرفه ترین باربری در شهر کلاردشت و سطح استان بدل میکند.

کلاردشت یک شهر قدیمی و زیبا در استان مازندران در شمال ایران است. این شهر در کنار جنگل‌ها و کوه‌های مرتفع قرار گرفته و دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است.

مسیر ترانزیتی کلاردشت، یکی از مهمترین مسیرهای ترانزیتی در ایران است. این مسیر اتوبانی است که از شمال غربی ایران به ترکیه و کشورهای اروپایی می‌رسد. طول این مسیر حدود ۸۰۰ کیلومتر است و از طریق تهران و کرج عبور می‌کند.

باربری کلاردشت نیز به عنوان یکی از مهمترین مراکز باربری در ایران شناخته می‌شود. این باربری در ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی و داخلی تخصص دارد و مشتریان خود را با ارائه خدماتی ایمن، قابل اعتماد و با کیفیت برآمده از استانداردهای بین المللی راضی می‌کند. از بزرگترین مزیت‌های باربری کلاردشت می‌توان به موقعیت مکانی مناسب، تجهیزات حمل و نقل کامل و متنوع، منابع انسانی ماهر و مجرب و توانایی ارائه خدمات مختلف نظیر حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی اشاره کرد.

به طور کلی، کلاردشت شهری زیبا و دارای موقعیت جغرافیایی مهم در ایران است که به عنوان یکی از مراکز حمل و نقل بین المللی مهم شناخته می‌شود.

تمامی این موارد، وجود شرکتهای باربری در کلاردشت را به امری مهم بدل کرده است. وجود باربری در کلاردشت امری ضروریست زیرا حجم جابجایی ها در این شهر بسیار بالاست. چه خدمات اثاث کشی در کلاردشت و جابجایی لوازم منزل و حمل اثاثیه، و چه حمل بارهای صنعتی، معدنی و لوازم خانگی لوکس و سنگین، همگی نیازهای مردم شهر کلاردشت هستند که شرکت باربری آرمان بار کاسپین تمامی این خدمات را در کلاردشت پوشش داده است. اگر برای اثاث کشی و باربری در کلاردشت نیاز به مشاوره و کمک دارید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن های تماس با ما

09914551795091189487890113237367401132375603
24 ساعته / 7 رو هفته
باربری در مازندران | اثاث کشی در مازندران | حمل اثاثیه منزل در مازندران
باربری در مازندران | اثاث کشی در مازندران | حمل اثاثیه منزل در مازندران

لیست قیمت اثاث کشی و باربری در کلاردشت

لیست قیمت نیسان، خاور و وانت از مقصد کلاردشت به سایر شهرها و بالعکس

شهر مقصدنیسان باروانت بارخاور
تهران2 میلیون تومان1.5میلیون تومان3.5میلیون تومان
گرگان1.5 میلیون تومان1.2میلیون تومان3.5میلیون تومان
مشهد3.5 میلیون تومان2.5میلیون تومان5.5میلیون تومان
بجنورد2.7 میلیون تومان2.میلیون تومان4.5میلیون تومان
قم3 میلیون تومان2.5میلیون تومان4.5میلیون تومان
ساوه3 میلیون تومان2.5میلیون تومان4.5میلیون تومان
اراک3.5 میلیون تومان3میلیون تومان5میلیون تومان
بروجرد4 میلیون تومان3.5میلیون تومان6میلیون تومان
خرم آباد4.5 میلیون تومان4میلیون تومان6.5میلون تومان
اهواز6 میلیون تومان5میلیون تومان9میلیون تومان
کاشان3.5 میلیون تومان3 میلیون تومان5.5میلیون تومان
اصفهان4 میلیون تومان3.5 میلیون تومان6.5میلیون تومان
آباده5 میلیون تومان4.5 میلیون تومان7.5میلیون تومان
شیراز6.5 میلیون تومان6 میلیون تومان9.5میلیون تومان
یزد6 میلیون تومان5.5 میلیون تومان8میلیون تومان
سیرجان7 میلیون تومان6.5 میلیون تومان9میلیون تومان
بندرعباس8.میلیون تومان7 میلیون تومان11میلیون تومان
قشم8 میلیون تومان7 میلیون تومان12میلیون تومان
کیش9میلیون تومان8 میلیون تومان14میلیون تومان
تربت حیدریه4میلیون تومان3.5 میلیون تومان7میلیون تومان تومان
بیرجند5 میلیون تومان4.5 میلیون تومان9میلیون تومان
زاهدان7.5 میلیون تومان7میلیون تومان13میلیون تومان
عسلویه8.5 میلیون تومان7.5 میلیون تومان12میلیون تومان
چابهار11 میلیون تومان9.5 میلیون تومان16میلیون تومان
کرمان7میلیون تومان6میلیون تومان9.5میلیون تومان
کرمانشاه5 میلیون تومان4میلیون تومان7.5میلیون تومان
سنندج5 میلیون تومان4 میلیون تومان7.5میلیون تومان
همدان4میلیون تومان3 میلیون تومان6.5 میلیون تومان
قزوین3 میلیون تومان2.3میلیون تومان4.5 میلیون تومان
زنجان4 میلیون تومان3.2میلیون تومان5.5 میلیون تومان
تبریز.5 میلیون تومان4میلیون تومان7میلیون تومان
ارومیه6 میلیون تومان4.5 میلیون تومان8میلیون تومان
رشت2.8 میلیون تومان2میلیون تومان4میلیون تومان
آستارا3500میلیون تومان2.7 میلیون تومان5میلیون تومان
اردبیل. 4میلیون تومان3.5 میلیون5.5میلیون تومان
لیست کرایه ها براساس تورم کشور متغیر است

قیمت تک 10 تنی، جفت 15 تنی و تریلی از مبدا کلاردشت به سایر شهرها و بالعکس

شهر مقصدتک (10 تنی)جفت (15 تنی)تریلی
تهران7 میلیون تومان9 میلیون تومان12 میلیون تومان
مشهد8 میلیون تومان10 میلیون تومان13 میلیون تومان
بیرجند13 میلیون تومان16 میلیون تومان-20میلیون تومان
زاهدان20 میلیون تومان26 میلیون تومان30 میلیون تومان
چابهار27 میلیون تومان31 میلیون تومان36 میلیون تومان
رشت7 میلیون تومان9 میلیون تومان13 میلیون تومان
آستارا9 میلیون تومان12 میلیون تومان16 میلیون تومان
اردبیل11 میلیون تومان14 میلیون تومان17 میلیون تومان
تبریز11 میلیون تومان14 میلیون تومان18 میلیون تومان
ارومیه13 میلیون تومان16 میلیون تومان19 میلیون تومان
قزوین8 میلیون تومان11 میلیون تومان15 میلیون تومان
زنجان10 میلیون تومان13 میلیون تومان16 میلیون تومان
قم8 میلیون تومان11 میلیون تومان14 میلیون تومان
ساوه8 میلیون تومان11 میلیون تومان14 میلیون تومان
اراک9 میلیون تومان12 میلیون تومان15 میلیون تومان
بروجرد10 میلیون تومان13 میلیون تومان16 میلیون تومان
خرم آباد11 میلیون تومان14 میلیون تومان17 میلیون تومان
اهواز14 میلیون تومان18 میلیون تومان22 میلیون تومان
اصفهان10 میلیون تومان14 میلیون تومان18 میلیون تومان
شیراز14 میلیون تومان18 میلیون تومان22 میلیون تومان
لیست کرایه ها براساس تورم کشور متغیر است
باربری در کلاردشت | اثاث کشی در کلاردشت | جابجایی اثاثیه منزل در کلاردشت
باربری در کلاردشت | اثاث کشی در کلاردشت | جابجایی اثاثیه منزل در کلاردشت

خدمات ما

شرکت آرمان بار کاسپین با بیش از 25 سال تجربه در حوزه باربری و اسباب کشی منزل در کلاردشت، همیشه یکی با کیفیت ترین خدمات باربری در کلاردشت را به مشتریان خود ارائه داده است. سرویس هایی ویژه جهت حمل تخصصی اثاثیه منزل در کلاردشت مانند حمل مبلمان در کلاردشت با بهره مندی از خودروهای مسقف و پرسنل آموزش دیده جهت باربری در کلاردشت یکی از ده ها مزیت شرکت باربری آرمان بار است.

همچنین جهت عملیات اثاث کشی در کلاردشت، ما از کامیون های مخصوص حمل اثاثیه و پرسنل مجرب و آموزش دیده بهره میبریم. همچنین با ارائه بارنامه و بیمه نامه باربری، دیگه خیالتون از بابت همه چیز راحت خواهد بود. یکی دیگر از مزیت های ما، آنلاین بودن پیگیری مراحل از صفر تا صد مراحل اثاث کشی و باربری در شرکت ماست. همچنین با در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی در حفظ لوازم منزل مشتریان عزیز، خسارات به لوازم را به حداقل ممکن میرساند. حال، به شاید بپرسید که چرا باید از بین تمامی شرکتها، شرکت آرمان بار را برای اثاث کشی و باربری در کلاردشت انتخاب کنید. پاسخ ما این است.

1 . کادر آموزش دیده و مجرب

شرکت آرمان بار کاسپین با در اختیار داشتن کادری مجرب و آموزش دیده جهت اثاث کشی و باربری در کلاردشت، آماده ارائه خدمات متنوع به شما عزیزان است. پرسنل شرکت آرمان بار قبل از ورود به پروسه های کاری، ابتدا آموزش های تخصصی را پشت سر می گذارند و دقیق ترین آموزش ها را نزد مجرب ترین کارشناسان این حوزه می بینند.

در واقع پرسنل شرکت آرمان بار، سالهاست که در حوزه اثاث کشی و باربری در کلاردشت، به ارائه خدماتی متنوع پرداخته اند و تجارب سرشاری را در این بخش اندوخته اند. به همین جهت پرسنل شرکت آرمان بار در تمامی مراحل با تجربیاتی که دارند، از آسیب رسیدن به وسایل و لوازم جلوگیری میکنند. به همین جهت خیال کارفرما از سلامت وسایل و حسن عمل کارگران راحت خواهد بود.

پرسنل آرمان بار برای تمامی مراحل باربری و اثاث کشی مانند بسته بندی، جابجایی انواع بار و وسایل، نحوه چینش در انواع خودرو های باری، تخلیه انواع بار و سایر موارد مورد نیاز جهت اثاث کشی و باربری در کلاردشت آموزشهای تخصصی و ویژه ای را پشت سر میگذارند.

همچنین پرسنل از لحاظ شرایط رفتاری و برخورد با مشتری دائما مورد نظارت قرار میگیرند و توجه ویژه ای به اجرای درخواست های کارفرما دارند. پرسنل شرکت آرمان بار موظف هستند به صورت منظم و دوره ای در کلاسهای اکرام کارفرما شرکت کنند و از لحاظ ذهنی و روانی دائما غربال میشوند.

2 . مشاوره پیش از قرارداد

از دیگر خدمت ما به مشتریان عزیز شرکت آرمان بار، خدمات مشاوره پیش از قرارداد است. چرا این خدمات مهم و ضروریست؟

مشاوره پیش از قرارداد از جمله مهمترین خدماتیست که هر شرکت باربری باید به مشتریان خود ارائه کند. در واقع اگر میخواهید اثاث کشی و باربری در کلاردشت خود را به شرکت آرمان بار بسپارید، ارائه مشاوره توسط مشاوران شرکت آرمان بار، شما را در تصمیم گیری درست در مورد نحوه همکاری با شرکت آرمان بار، راهنمایی خواهد کرد.

از جمله اینکه، برای حمل بار و اثاثیه شما، به چند کارگر نیاز است. تعداد زیاد کارگر می تواند در طی انجام کار موجب هرج و مرج شود و از طرفی اگر تعداد کارگران از آنچه مورد نیاز است کمتر باشد، باعث می شود که پروسه انجام جابجایی بار با کندی مواجه شود و سرعت کار شما کاهش یابد.

دیگر مورد که در خدمات مشاوره انجام اثاث کشی و باربری در کلاردشت به شما ارائه میشود، موضوع زمان حرکت لوازم و وسایل و شروع فرایند اثاث کشی است. بررسی شرایط آب هوایی و همینطور ساعات ترافیک مسیر پیش رو، بهترین زمان باربری در کلاردشت و بهترین مسیر را برای انتقال وسایل شما در اختیار شما میگذارند.

3 . سرعت در انجام کار

یقینا هیچ چیز به اندازه وقت و سرمایه شما برای ما اهمیت ندارد. وقت و زمان مشتری برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد. ذات کار اسباب کشی و باربری، سخت و زمان بر بودن آن است، حال فرض کنید که تعلل و کندی شرکت باربری نیز به آن افزوده شود. قطعا سختی کار دوچندان خواهد شد.

یکی از رسالت ها و مزیت های شرکت آرمان بار، ارزش قائل شدن برای وقت مشتریانش است. از اولین تماسی که شما با ما خواهید داشت، متوجه این سرعت عمل خواهید شد. در زمان تعیین شده و در راس ساعت اعلامی، در محل مقرر حاضر خواهیم بود. به علاوه اینکه تجربه بالای پرسنل شرکت آرمان بار کاسپین در امر اثاث کشی و باربری در کلاردشت، باعث میشود این سرعت با نهایت دقت همراه باشد. شرکت آرمان بار رکورد دار سرعت باربری در کلاردشت است.

4 . خودرو های متنوع و استاندارد

از دیگر نکاتی که عامل تمایز و برتری شرکت ارمان بار نسبت به بسیاری از شرکتهای باربری در کلاردشت و سایر شهرهای استان و کشور می گردد، تعداد زیاد خودروهای ناوگان حمل و نقل و تنوع بسیار زیاد خودرو های در دسترس این شرکت است.

شرکت آرمان بار دارای تعداد زیادی خودرو اعم از نیسان، وانت، خاور، کامیونهای تک و جفت و همچنین تریلی می باشد که همگی دارای انواع مسقف و غیر مسقف هستند. وجود این تنوع از خودرو و ادوات باربری بدین معناست که هیچگونه محدودیتی برای انتقال هیچ نوع باری برای ما وجود ندارد و شما می توانید برای انتقال هر نوع باری و در هر حجمی روی شرکت آرمان بار حساب ویژه ای باز کنید. باربری در کلاردشت با مناسب ترین و استاندارد ترین خودرو ها انجام می شود.

موضوع دیگر در مورد خودروهای شرکت باربری آرمان بار، استاندارد بودن خودرو های این شرکت است و این موضوع یکی از ویژگی های جذاب این شرکت محسوب می شود. تمامی خودروهای شرکت آرمان بار پیش از انجام عملیات اثاث کشی و باربری در کلاردشت، به طور کامل چک می شود. هیچ خودرویی از دید ناظران شرکت پنهان نمی مانند. زیرا سلامت فنی خودرو، برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که خودرو فاقد سلامت فنی، ممکن است عملیات جابجایی را مختل کند و یا حتی سرمایه، جان و مال مشتریان را به خطر بی اندازد. ما جهت انجام هرچه بهتر و سریعتر عملیات اسباب کشی و باربری در کلاردشت، همیشه مراقب سلامت بار شما هستیم.

باربری در کلاردشت | اثاث کشی در کلاردشت | حمل اثاثیه منزل در کلاردشت
باربری در کلاردشت | اثاث کشی در کلاردشت | حمل اثاثیه منزل در کلاردشت

5 . ارائه بارنامه به مشتری

از دیگر موارد که شرکت آرمان بار را در امر اثاث کشی و باربری در کلاردشت از سایر شرکتها متمایز می کند، ارائه بارنامه رسمی و معتبر به مشتریان است. برای اینکه مزیت بارنامه و حساسیت آن را بشناسید، به شما در مورد بارنامه باربری توضیحاتی ارائه میدهیم.

بارنامه ها در واقع نوعی از اسناد حقوقیست. این سند در واقع لیستی از لوازمیست که توسط شرکت باربری از کارفرما تحویل گرفته می شود و تعهد به جابجایی سالم و صحیح آنها به مقصد را میدهد. در این سند اطلاعات بار از جمله مشخصات کالا یا اجناس و همچنین اطلاعات فرستنده و گیرنده ذکر می گردد.

در واقع نوعی رسید برای کالاست که اعلام می کند در صورت بروز مشکل یا آسیب برای کالا متقاضی می تواند به شرکت بیمه مراجعه کند و خسارت خود را دریافت کند. از این رو بارنامه ها یک سند معتبر از طرف شرکت باربری هستند و مشتری با اعتماد به این سندها می تواند با خیال راحت تری کالای خود را در اختیار شرکت باربری قرار دهد. این مزیت را شاید بتوان جز مزایای اصلی این شرکت دانست چرا که اعتباری دوطرفه برای شرکت ایجاد می کند.

6 . ارائه بیمه نامه

از دیگر مزیت های شرکت باربری آرمان بار کاسپین جهت باربری در کلاردشت، ارائه بیمه نامه های باربریست. اما برای اینکه بتوانید بهتر این مزیت را بشناسید، ابتدا باید بدانید که بیمه نامه باربری چیست؟ بیمه نامه باربری، به گفتار ساده تر، شکلی از قراداد سه طرفه است که بین شرکت باربری، شرکت بیمه و مشتری است.

بر اساس این قرارداد، شرکت بیمه با دریافت مبلغ کمی از مشتری، متعهد میگردد تا در صورتی که هر نوع آسیبی به هر یک از لوازم مورد نظر و درج شده در تعهدنامه وارد گردد، کلیه یا بخشی از خسارات را جبران نماید. اهمیت بیمه نامه باربری در این است که این موضوع باعث راحتی خیال بیشتر در شما خواهد شد. مطمئن باشید در صورت بروز هرگونه آسیب و خسارت، هزینه آن به شما بازگشت خواهد کرد. هرچند که این بیمه نامه صرفا جهت آرامش خیال شماست، زیرا پرسنل ما بسیار مجرب و کاربلد هستند و بیش از 98 درصد جابجایی های ما تا کنون بدون کوچکترین آسیب به لوازم انجام شده است.

7 . پوشش سراسر کشور

از دیگر مزیت های شرکت باربری آرمان بار، پوشش سراسری این شرکت در امر اثاث کشی و باربری در کلاردشت است. فرقی نمی کند که بارها از کلاردشت به کجای کشور منتقل می شوند، و یا بالعکس، فرقی نمیکند که بار شما از کدام شهر ایران باید به کلاردشت منتقل شود، ما این کار را برای شما با تمام امتیازات و قدرت خود انجام می دهیم. چنانچه تمایل به جابجایی اثاثیه و باربری در کلاردشت، یا به طور بین شهری در استان مازندران مانند بابلسر، ساری، بهشهر ،آمل، نوشهر، رامسر و … دارید روی ما حساب کنید.

و یا حتی برای جابجایی بار بین شهرهای خارج از استان نیز ما تمام و کمال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. چنانچه قصد باربری از تهران به کلاردشت، یا اصفهان به کلاردشت و یا سایر شهرهای ایران به کلاردشت را دارید. ما تمام قد در کنار شما هستیم. کلیه خدمات باربری و اثاث کشی درون شهری و برون شهری توسط شرکت آرمان بار تحت پوشش قرار گرفته است.

باربری در کلاردشت | اثاث کشی در کلاردشت | اسباب کشی در کلاردشت
باربری در کلاردشت | اثاث کشی در کلاردشت | اسباب کشی در کلاردشت

8 . صفر تا صد کار با ما

چنانچه قصد اثاث کشی و باربری در کلاردشت یا از کلاردشت به سایر شهرها و بالعکس را دارید، شرکت آرمان بار صفر تا صد کار را برای شما انجام می دهد. وقتی میگوییم صفر تا صد کار، یعنی از بسته بندی لوازم تا جابجایی و جایگذاری بارها در ماشین مخصوص، انتقال درون شهری یا بیرون شهری آن، تخلیه در مقصد مورد نظر و همچنین چینش مجدد آنها در مقصد مورد نظر را برای شما انجام خواهیم داد. حتی لازم نیست یک لیوان آب را جابجا کنید.

باربری در کلاردشت دارای شرایط خاصی است که ما با تجربیات و شناخت خود از شرایط موجود، همیشه بهترین خدمات را به مشتریان بومی و غیر بومی خود ارائه داده ایم و خوش نامی و آوازه این شرکت نیز به همین دلیل است.

9 . قیمت های اقتصادی

ما نیز مانند تمامی مردمان عزیز کشورمان ایران، شرایط سخت اقتصادی را با گوشت و پوست حس می کنیم و یقینا فشارهای اقتصادی موجود را درک می نماییم.

شرکت باربری آرمان در جهت همدردی با مردم و درک اوضاع و شرایط اقتصادی تمام تلاش خود را به کار می بندد تا بتواند پایین ترین هزینه های باربری را برای شما در نظر بگیرد. تمامی قیمت هایی که این شرکت برای خدمات خود در نظر می گیرد طبق تعرفه های رسمی باربری اعمال می شود که این تعرفه ها بر اساس تعداد کارگر، تعداد طبقات ساختمان، حجم بار، مسافتی که نیاز است تا مقصد طی شود، تعیین می شود. شما در اولین تماس با شرکت آرمان بار کاسپین می توانید هزینه نهایی را از مشاوران شرکت پرس و جو کنید. در این صورت است که می توانید انتخاب بهتری برای شرکت برگزیده خود انجام دهید.

ما مرکز حمل تخصصی اثاثیه منزل در کلاردشت هستیم:

برای اسباب کشی تخصصی در کلاردشت شما می توانید با تلفن های شرکت ارمان بار جهت حمل اثاثیه منزل تماس بگیرید ما با ارائه بهترین خدمات اثاث کشی و باربری در کلاردشت به روش اروپایی به شما همشهریان عزیز کمک می کنیم مزیت استفاده از خدمات حمل بار ما که در لیست بالا مشاهده کردید این است که در صورت بروز خسارت شما می توانید مبلغ خسارت وارد شده را از بیمه و یا باربری های تحت پوشش دریافت کنید

حمل و جابجایی انواع مبلمان اداری و خانگی، اثاثیه و جهیزیه عروس، کاری بسیار حساس و کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد.

شرکت آرمان بار کاسپین، با تخصص خود در زمینه جابجایی انواع بار و اثاثیه منزل، باربری در کلاردشت را برای شما همشهریان عزیز آسان نموده است. ما با بهره مندی از پرسنلی مجرب و آموزش دیده جهت چینش صحیح بار و اثاثیه در کامیون، تریلی، نیسان و سایر خودروهای مناسب و تخصصی باربری و حمل اثاثیه منزل، تمامی وسایل را در پتو یا عایق های مخصوص می پیچند تا کمترین خسارتی به لوازم در حین حرکت وارد نشود.

حمل تخصصی انواع لوازم ورزشی مانند تردمیل و لوازم سنگین منزل مانند یخچال ساید بای ساید، انواع کولر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، گاوصندوق، پیانو و دیگر انواع لوازم سنگین و لوکس از جمله خدمات شرکت آرمان بار کاسپین در شهر کلاردشت است.

همچنین باربری از شهر کلاردشت به مقصد تهران،کرج ،قزوین، تبریز، ارومیه، اصفهان، شیراز، مشهد، بابل، اهواز، بندرعباس، کیش، قشم، عسلویه، زاهدان، زنجان، سمنان و دیگر شهرهای کشور، با بهره مندی از بهترین و مجهزترین خودروهای باربری و مناسب اثاث کشی.

خدمات اثاث کشی و باربری از کلاردشت به تهران و بالعکس

شرکت آرمان بار، به دلیل مزیت های فراوانی که دارد، بهترین انتخاب جهت انجام اثاث کشی و باربری در کلاردشت به مقصد تهران است. باربری از کلاردشت به تهران با انواع خودروهای نیسان، وانت، ایسوزو، خاور، تک، جفت و تریلی انجام پذیر خواهد بود.

قیمت ها از قرار زیر است:

نیسان: 2 میلیون تومان

وانت: 1.5 میلیون تومان

ایسوزو: –

خاور: 3.5 میلیون تومان

تک (10 تن): 7 میلیون تومان

جفت (15 تن): 9 میلیون تومان

تریلی: 12 میلیون تومان